date dengan pakwe :)

hye reader (!)
tengah buat ape tuu? skodeng blog aku kan ? yeeeee, aku tahu tuu :DD
okay, cube tengok title kejap, weeeee date dengan pakwe !
k, diam . aku tahu pakwe aku tak oshem, tapi dia seorang yang setia :AGAKNYA:
hihihi*gelak gedik . Yess, aku memang gedik . (JANGANPERCAYA)k, aku date dengan die semalam, tapi baru nak cerita sekarang ! sebenarnya sebelum aku date dengan dia 
nie aku gaduh mehh . hahaaa, kitorang gaduh ade lah sebab tertentu, hanya salah faham jee .
tapi gaduh tu bukan PERKARA BIASE kee? memang perkara biasa kan . korang 
sendiri pon mesti pernah gaduh kan ? okay, abaikan jee :) 
#DATESELEPASGADUH!! K,lawak tak ? tak kan (!)
okay, dia ajak aku keluar sebab konon jee nak pujuk aku lah kan . tapi aku tak heran pon .
sampai lah dia datang rumah aku minta maaf dengan aku . jiran aku yang busy Badan tuu semua meninjau ninjau . macam lah aku nie artis . hahaaa, pegi lah panggil MELODI . suruh dia interview aku tanya macam macam . kehkehkeh :DD
k, firstly . kitorang pergi MP . jalan jalan . dia belanja aku dress cantik . mahal pula tuu .
#bajetbajet :D 
lepas tuu jalan jalan DP pula . jalan jalan jugee . then, aku ajak tengok wayang, cerita APE TENGOK TENGOK (!) k, cerita tuu lawak lah jugee :DD tapi takde lah lawak sangat ;)
then, dia ajak aku naik lif dekat hatten square . memang gilaa, takut !! 
die pun pegang tangan aku  . orang semua yang naik lif tuu pandang . waduh, malu malu >.<  k, kitorang dah lapar dan dia ajak aku makan pizza . almaklumlah, penat berjalan :DD 
kitorang makan ala ala macam candle like dinner lah kato kan :DD makan 2 slice pon dah kenyang .
dia yang habiskan :D pastu, dia ajak tengok kasut . dia mahu belikan kasut and macam macam lagi .
tepat pukul 9 malam . kitorang pun balik :DD aduhhh, lame kitorang hang . 8jam :DD
K lah, aku malas nak cerita panjang2 . kbaiii :)

No comments:

Post a Comment