The Story Of Starry Night (!)

Salam sayang kepada semua sebab sudi baca post neh . Ecece :) Korang tau tak harini whole day aku tak pi mana mana . terperap dalam rumah . even nak makan . TADEK ! aku tak boring . sikit pn x boring . sbb ade lappy . Alololo, nak hanghout tgok Battleship :D diorang ckp best . ni yg tak sabar neh .

Hee :') malam neh aku ade mood so insyaallah malam neh aku tak ngis . Hoping . back to the story , aku sekarang tgok mereka mereka kat facebook . diorang dah laen . adik adiknya dgn tayang body sini sana , play girl segala, kutuk2 makbapak dalam blog,lucah segala . kakak kakaknya maken kuang ajo dgn mk bapak,pagi petang siang malam brkepit dgn pakwe,gedik gedik mama papa public segala ,gadoh gadoh sbb sorang jntan,mencarut setiap masa , pakai baju ketat seketatnya , pakai baju ibarat miskin 'tak cukup kain' ,  abang abangnya  dgn pakai subang, tindik tindik segala, seluar koyak koyak tueh #ingat hensem ke pakai cmtuh , merempit, kuar malam,kuang ajo ngn mkbapak,ponteng  sekolah, mencarut melucah . urrgh . geli aku dgr . Korang , aku tak cakap aku baik . tp aku takla buat bndabnda macam tueh -,- 

contoh ayat gadoh sbb sorang jantan :

Banyak minah kerek cenggeng booooooriiing...so nuts..ade lak kt skull minah lagak hot la sannnggggat!! bwek geli k..kalaw dh hot sangggggat x yah nak kutuk pop-pular nye F.B bodoh nye minah!!! Emangnyaa kamu malu sihh ? Bhahahaha xDRasul kononnn , rasul pun nk berebut dgn aku ke? bhahahah xD pdahal aku tade pape pun dgn die. aku nk test kau jelh ;p gelojoh nk kt jantan. ade diorang nk kt kau? ad e ade ? tadeee tadeee BHAHAHA xDwohahahahaha  ? popular sangat ke kau bangkai ? lahai taik :)

No comments:

Post a Comment